مشاوره رایگان: 09126706588

نمونه متن اعلامیه ترحیم و آموزش نگارش آگهی تسلیت

آگهی ترحیم، اعلامیه ترحیم و یا اعلامیه فوت، یک اعلامیه کتبی دربردارنده خبر مرگ یک نفر است. معمولا در این آگهی اطلاعاتی از فردی که فوت کرده است، درج می‌شود. همینطور اعلامیه ترحیم دربردارنده جزئیاتی از مراسم تشییع جنازه، مراسم ختم و یا مراسم یادبود می‌باشد. اطلاعاتی که در متن اعلامیه ترحیم چاپ می‌شوند، باید ساده و بدون جزئیات و خوانا باشند و موضوع مدنظر را انتقال دهند و نباید در آن از جزئیات منحرف کننده استفاده شود تا هدف که اطلاع رسانی درگذشت متوفی و همینطور اعلام زمان و مکان برگزاری مراسم عزاداری از جمله مراسم سوم، دهم، چهلم و سالگرد است، به درستی مشخص باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه نگارش اعلامیه ترحیم و ساخت آگهی ترحیم آشنا شویم. همینطور در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان، چندین نمونه متن اعلامیه ترحیم نیز آورده‌ایم. همراه ما باشید.

در صورتی که به دنبال نمونه متن اعلامیه ترحیم هستید و نمی‌دانید چه متنی را بر روی اعلامیه فوت عزیز از دست رفته چاپ کنید، می‌توانید از نمونه طرح‌های آماده برای اعلامیه ترحیم در مجموعه چاپ دیجیتال رسا در غرب تهران یا مناطق دیگر، استفاده کنید. با انتخاب از میان طرح‌های آماده، اعلامیه ترحیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان خواهد رسید. در صورت تمایل امکان شخصی سازی طرح‌های آماده نیز برای شما عزیزان وجود دارد.

آموزش نگارش آگهی تسلیت

متن-آگهی-تسلیت

در دنیای حال حاضر، نه تنها از کاربرد اصلی آگهی‌های ترحیم کم نشده است، بلکه امروزه حتی با پیشرفت جوامع در زمینه ارتباطات، کاربرد آن پررنگ‌تر نیز شده است. به طوری که معمولا فایل آگهی ترحیم نیز در شبکه‌های مجازی با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود تا برای اطلاع رسانی عمومی انتشار داده شود.

به طوری که امروزه حتی شاهد هستیم بازخورد ناشی از انتشار آگهی‌ها از جمله آگهی ترحیم و پیام‌های تسلیت در فضای مجازی با کم‌ترین هزینه نیز بالاتر است. با این حال اغلب افراد ترجیح می‌دهند آگهی ترحیم را به صورت کتبی و کاغذی نیز چاپ کنند. این آگهی‌ها معمولا بر روی دیوار نصب می‌شوند.

در ادامه قصد داریم به بخش‌های مختلفی که یک آگهی ترحیم دارد، بپردازیم و پیرامون هر بخش توضیحاتی را ارائه دهیم.

مقدمه آگهی ترحیم

آگهی ترحیم، معمولا با یک شعر آغاز می‌شود، به طوری که شعر مربوطه باید متناسب با جایگاه متوفی انتخاب شود.

پس از شعر نیز نیاز به یک شروع است. برای این منظور می‌توان از عبارت‌هایی از جمله با نهایت تأسف و تأثر درگذشت …. ، با نهایت ناباوری، دریغ بسیار و اندوهی عمیق و فراموش ناشدنی  …، با دلی دردناک و قلبی اندوهگین درگذشت …، با تسلیم در برابر مشیت الهی درگذشت … ، پرواز ناگهانی … دنیایی از غم و اندوه، برای ما به همراه داشت و … استفاده نمود.

استفاده از پیشوند‌ها و پسوندهای مناسب در کنار نام متوفی

معمولا برای نشان دادن جایگاه عزیز از دست رفته از عناوین مختلفی استفاده می‌شود. به طوری که از عبارت‌های شامل مادری مهربان، مادری دلسوز، همسری فداکار، دبیری فرهیخته، پدری تکیه گاه، مشاوری فهیم، عالم ربانی، اسوه تقوی و فضیلت، بانوی آب و آیینه، عارف واصل و … استفاده می‌گردد.

همینطور به تناسب و باتوجه به جایگاه متوفی از مرحوم مغفور، شادروان، جوان ناکام، جنت مکان، خلد آشیان، بزرگ خاندان و …. نیز به عنوان پیشوند استفاده می‌گردد.

درج نام و مشخصات متوفی

در بخش بعدی، نام و مشخصات متوفی درج می‌شود. معمولا نام و نام خانوادگی متوفی به صورت مشخص و با فونتی بزرگ در نظر گرفته می‌شود.

مکان و زمان مجلس ختم و ترحیم

با توجه به هدف از چاپ آگهی ترحیم که دعوت از دوستان، آشنایان و نزدیکان است، قطعا باید در آن آدرس مسجد، رستوران، مکان برگزاری مجلس ختم و … مشخص گردد تا تمامی آشنایان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

طراحی اعلامیه ترحیم

اعلامیه ترحیم معمولا بعد از فوت یک عزیز باید چاپ شود تا دیگر دوستان و آشنایان نیز از فوت ایشان مطلع گردند و در مراسم خاکسپاری و دیگر مراسمات یادبود شرکت کنند. در چنین شرایطی خانواده متوفی زمان کافی و همینطور تمرکز بالایی برای انتخاب طرح مناسب برای اعلامیه ترحیم را ندارند. به همین دلیل ما در مجموعه چاپ دیجیتال رسا، صدها نمونه از متن اعلامیه ترحیم و همینطور قالب اعلامیه ترحیم را داریم که افراد می‌توانند با بررسی آن‌ها متن و قالبی که مد نظر دارند را انتخاب نمایند.

از ویژگی‌‌های نمونه متن و اعلامیه ترحیم در مجموعه چاپ دیجیتال رسا، موارد زیر هستند:

  • تمامی طرح‌ها به صورت لایه باز و با فرمت PSD می‌باشند؛ به طوری که امکان اعمال تغییرات بر روی آن‌ها و شخصی سازی کردنشان وجود دارد.
  • سایز و اندازه تمامی آگهی‌های ترحیم مجموعه قابل تغییر هستند. به طوری که ابعاد آگهی مطابق با سایز دلخواه و کیفیت مد نظر افراد قابل تغییر می‌باشد.
  • امکان تغییر فونت‌ در طرح‌ها و نمونه متن اعلامیه آماده در مجموعه چاپ دیجیتال رسا وجود دارد.

در نظر داشته باشید که در مجموعه چاپ دیجیتال رسا، طرح‌های آماده از نظر شعر، متن، طرح، رنگ و شیوه چاپ به صورت افقی و یا عمودی … دارای تنوع بالایی هستند. این موضوع زمینه‌ای را فراهم کرده است تا اغلب مشتریان سریعا بتوانند گزینه مد نظر خود را انتخاب کنند. با این حال در صورتی که برخی از افراد مایل به طراحی اعلامیه ترحیم به صورت شخصی سازی شده باشند، می‌توانند در این زمینه نیز سفارش چاپ اعلامیه ترحیم را ثبت کنند.

شما عزیزان پس از انتخاب طرح و متن مد نظر خود برای چاپ اعلامیه ترحیم، ضمن اینکه می‌توانید آن را در تعداد درخواستی خود چاپ کنید، می‌توانید فایل آن را نیز از مجموعه دریافت کرده و در فضای مجازی نیز به اشتراک بگذارید.

نکات مهم برای چاپ آگهی ترحیم

در هنگام چاپ آگهی ترحیم، سعی کنید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • بهتر است در ابتدا، پیش از نام و نام خانوادگی متوفی در صورتی که عزیز از دست رفته به حج رفته است، از عبارت حاج آقا و یا حاجیه خانم پیش از نام و نام خانوادگی او استفاده شود.
  • اگر عزیز از دست رفته، از بزرگان یک طایفه و یا خانواده می‌باشد، بهتر است برای معرفی ایشان از کلماتی همچون بزرگ خاندان استفاده شود و در ابتدای نام ایشان قرار بگیرد.
  • در اعلامیه ترحیم باید مشخص شود که مراسمی که برگزار می‌شود، برای کدام یک از تاریخ‌های اساسی شامل ختم، سوم، هفتم، سالگرد، یادبود و یا بزرگداشت در نظر گرفته شده است.البته چاپ اعلامیه ترحیم معمولا برای مراسم ختم رایج است و برای مراسماتی از جمله سالگرد، مهمانان توسط خانواده متوفی دعوت می‌شوند و برای این مراسم اعلامیه ترحیم چاپ نمی‌گردد.
  • برای اعلامیه ترحیم، می‌توان از دو نوع برگه A3 و یا A4 رنگی و یا سیاه و سفید استفاده کرد. معمولا اعلامیه‌های ترحیم در ابعاد A4 چاپ می‌شوند ولی در صورت تمایل افراد می‌توانند این آگهی‌ها را در ابعاد بزرگ‌تری نیز چاپ کنند تا جزئیات درج شده در آن به وضوح مشخص باشد.
  • امکان چاپ اعلامیه ترحیم در دو نوع شامل سیاه و سفید و رنگی وجود دارد.
  • در هنگام آماده کردن متن اعلامیه تشییع جنازه، به مخاطبان خود نیز توجه داشته باشید؛ به طوری که اگر افراد برای حضور در مراسم تشییع جنازه و یا ارسال تسلیت، نیاز به جزئیاتی دارند، آن را در متن اعلامیه درج کنید. تاریخ، زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع جنازه و یا مراسم یادبود حتما باید ذکر گردد. بنابراین باید در این آگهی‌ها زمان و مکان برگزاری ختم از جمله حسینیه، مسجد، تالار و یا سالن همایش نیز ذکر شود.
  • اسامی اعضای خانواده بازمانده معمولا در متن اعلامیه ترحیم گنجانده می‌شود.
  • در صورت امکان باید یک تصویر شخصی از آن مرحوم را نیز در اعلامیه قرار دهید.

نمونه متن اعلامیه ترحیم

نمونه-متن-اعلامیه-ترحیم

در این قسمت چندین نمونه متن اعلامیه ترحیم را متناسب با جایگاه مرحوم آورده‌ایم.

نمونه متن اعلامیه ترحیم پدر

به نام یزدان پاک

(پدر در سوگ تو دل‌های ما پیوسته می‌گرید* سراسر همچو شمعی بی نفس آهسته می‌گرید* تویی در خاطر ناشاد ما، تا آخرین لحظه* به یادت چشم ما، چون ساغر بشکسته می‌گرید)

با نهایت تاسف و تاثر در گذشت پدر عزیزمان مرحوم … را به اطلاع دوستان و آسنایان و اقوام می‌رسانیم.

مراسم تشییع آن مرحوم در روز …از ساعت … از مقابل … برگزار می‌گردد. مراسم ترحیم در روز … ساعت … در مسجد … برگزار می‌شود.

حضور شما سروران گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.

از طرف خانواده‌های ….

نمونه متن اعلامیه ترحیم مادر

نمونه-متن-اعلامیه-ترحیم-مادر

انا لله و انا الیه راجعون

(تو گل سر سبد باغ جهانی مادر* من فدایت که سراپا همه جانی مادر* جان نمایند فدای تو از آن خلق جهان* که به تایید جهان جان جهانی مادر* جز خدا با همه خلقت چو بسنجند تو را* باز ببینند که تو بهتر از آنی مادر)

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مادر عزیزمان مرحومه … را به اطلاع دوستان و اقوام و آشنایان می‌رسانیم.

تشییع پیکر آن مرحومه در روز … ساعت … از … به سمت … برگزار می‌گردد. ضمنا مراسم ترحیم در روزهای … در مسجد … برگزار می‌شود.

حضور شما سروران گرامی باعث شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

از طرف خانواده‌های ….

نمونه متن اعلامیه ترحیم همسر

هوالرحمن

(خوش است عمر دریغا که جاودانی نیست* پس اعتبار به این پنج روز فانی نیست* گر کشد خصم به زور از کف من دامن دوست*چه کند با کشش دل که میان من و اوست)

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت همسری مهربان مرحومه مغفوره … را به اطلاع کلیه دوستان و آشنایان محترم می‌رساند.

مراسم خاک سپاری آن مرحوم در روز …از ساعت … از مقابل … برگزار می‌گردد.

از طرف خانواده داغدار …

نمونه متن اعلامیه ترحیم بزرگ خاندان

هوالمحبوب

کل مـن علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

بانهایت تاسف و تاثر درگذشت استاد فرزانه جناب آقای … بزرگ خاندان … را به اطلاع تمامی دوستان و آشنایان می‌رسانیم.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم در روز … ساعت … از محل … به سوی … انجام می‌شود. مجلس بزرگداشت و ختم آن عزیز روز … از ساعت … در مسجد … واقع در … منعقد می‌باشد.

شرکت دوستان و آشنایان در این مجلس موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.

خاندان  …

نمونه متن اعلامیه ترحیم مادربزرگ

هوالحی الذی لایموت

(فرشته زیر خاک! این باورم نیست* که دیگر سایه‌ او بر سرم نیست*نمی‌بینم به غیر از غصّه و غم*به دنیایی که در آن، مادرم نیست)

با نهایت تاسف و تاثر به مناسبت درگذشت مرحومه مغفوره … مادر عزیز اینجانبان …، مراسم تشییع جنازه آن مرحوم روز … مورخه … ساعت … در آرامستان … برگزار خواهد شد.

و ضمنا مراسم شام غریبان از ساعت … الی … در مسجد … واقع در … برگزار خواهد شد. مجلس زنانه نیز همزمان در قسمت خواهران همان مسجد منعقد خواهد شد.

خانواده …

نمونه متن اعلامیه ترحیم پدربزرگ

کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

(ناگهان رفت از برم، هرگز نباشد باورم* تا بمیرم از فراقت، دل بسوزد، پدرم)

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت بزرگ خاندان شادروان …… را به اطلاع کلیه دوستان و آشنایان می‌رسانیم.

مراسم تشییع ساعت … روز … از مسجد … به طرف … خواهد بود. ضمنا مجالس ترحیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

خانواده های …

 نمونه متن اعلامیه ترحیم بانوی بزرگ در خاندان

(روح پاکت با فاطمه زهرا محشور باد* خانه قبرت ز الطاف خدا پر نور باد* ای چراغ زندگانی ای مادر یادت بخیر* خاطرت در باغ فردوس برین مسرور باد)

همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س)؛ یکی از کنیزان ایشان مرحومه حاجیه خانم ……. که عمر خود را در راه طاعت و بندگی حضرت احدیت صرف کردند، دار فانی را وداع گفته و به ملکوت اعلا پیوستند.

مراسم تشییع ساعت … روز … در … و مراسم ختم در روزهای … و … از ساعت … در مسجد … برگزار می شود.

خانواده‌های …

متن اعلامیه ترحیم فرزند

متن-اعلامیه-ترحیم-فرزند

همه فانی‌اند و او باقی

(به صداقت صدای قشنگت، بـه لطافت عاطفه‌ات، بـه محبت و مهربانی‌ات، بـه زیبایی چهره معصوم و قشنگت، تنها با یاد شیرین زبانی‌هایت دلخوشیم)

با کمال تاسف و تاثر در گذشت فرزند عزیزمان زنده یاد مرحوم … را به اطلاع کلیه اقوام و آشنایان و دوستان می‌رسانیم.

مراسم تشییع و خاکسپاری امروز … ساعت … از … به سوی .. برگزار می‌گردد.

مجالس بزرگداشت فردا …. و پس فردا … از ساعت … در مسجد … برگزار خواهد گردید.

خانواده‌های  …

متن اعلامیه ترحیم برادر

به نام یکتا لایق ستایش

(گلزار بهشت است گل روی برادر* آید به مشام دل وجان بوی برادر* گر طالب مردانگی و صدق وصفایی* هر روز گذر کن به سر کوی برادر)

با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت شادروان مرحوم …. را به اطلاع اقوام و آشنایان می‌رسانیم.

مراسم تشییع آن مرحوم روز … ساعت … در مکان … برگزار می‌گردد.

مراسم یادبود آن عزیز در روز‌های … و … از ساعت … در مسجد .. خواهد بود.

خانواده …

متن اعلامیه ترحیم خواهر –  متن اعلامیه ترحیم دختر جوان

متن اعلامیه-ترحیم-خواهر

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

(تا ابد جای تو در دیده ماست* سال‌ها گر گذرد یاد تو در سینه ماست)

بمناسبت … درگذشت … مجلس یاد بودی در روز … از ساعت … الی … برگزار می‌گردد.

با تشریف فرمایی خود به صرف…. بازماندگان را قرین امتننان فرمائید.

نشانی ….

اعلامیه ترحیم هفتم

اعلامیه-ترحیم-هفتم

از آگهی ترحیم هفتم، با هدف اطلاع رسانی برای مراسم هفتم استفاده می‌گردد. هدف از این اعلامیه تشکر از کسانی است که در مراسم خاکسپاری حضور داشته‌اند و همینطور اطلاع رسانی تاریخ و ساعت برگزاری مراسم هفتم می‌باشد.

 

به نام دلدار دلآرام

(مادرم باور ما نیست که خاموش شدی* رفته از بر ما با خاک هم آغوش شدی)

با تشکر از سروران گرامی که در مراسم تشییع حضور پیدا کردند. مجلس ترحیم هفتمین روز درگذشت این بانوی جنت مکان در تاریخ … از ساعت … تا… برگزار می‌شود.

دوستان و آشنایان عزیز، با حضور خود مایه تسلی خاطر بازماندگان خواهید بود.

نمونه متن اعلامیه چهلم

آگهی ترحیم روز چهلم با هدف اطلاع رسانی به دوستان و آشنایان برای شرکت در مراسم چهلم برگزار می‌گردد. در اعلامیه ترحیم که به مناسبت چهلم چاپ می‌شود، ضمن اینکه افراد از خویشاوندان و آشنایان خود به دلیل شرکت در مراسمات پیشین تشکر می‌کنند، از آن‌ها دعوت می‌کنند تا در مراسم چهلم آن عزیز از دست رفته نیز شرکت کنند.

 

چهل روز است که پروانه جان ما در کنار شمع زندگی می‌سوزد و چهل روز است که داغ تو بر دل ما نشسته است. رفتن تو را باور نداریم و جز خوبی و محبت از تو به یاد نمی‌آوریم.

به مناسبت چهلمین روز درگذشت پدر مهربانمان، مراسم بزرگداشتی در تاریخ … از ساعت … تا … در …. برگزار می‌گردد.

حضور شما عزیزان، مایه آرامش خاطر بازماندگان و همینطور شادی روح آن مرحوم خواهد بود.

نمونه متن آگهی ترحیم سالگرد

آگهی ترحیم سالگرد نیز مشابه با آگهی ترحیم هفتم و چهلم برای اطلاع رسانی به دوستان و آشنایان برای شرکت در مراسم سالگرد مرحوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در متن آگهی تسلیت سالگرد، روز و مکان مراسم اعلام می‌گردد. همینطور در صورتی که مراسمی نیز برگزار نشود و هزینه آن صرف امور خیریه گردد، در این اعلامیه درج می‌شود.

در ادامه دو نمونه متن اعلامیه ترحیم برای سالگرد را آورده‌ایم.

 

هوالباقی

ضمن تشکر از تمامی دوستانی که در غم در گذشت مرحومه … والده اینجانب …موجب تسلی خاطر بوده‌اند، به اطلاع می‌رساند مجلس یادبود سالگرد ایشان در روز … مورخ … از ساعت … الی .. در … برگزار می گردد .

 

هوالباقی

یک سال از سفر بازگشت پدر مهربان و دلسوزمان مرحوم حاج ……. که همه وجودش سرشار از عشق و ایثار بود سپری شد.

اندوه فراق پدر، همیشه باقی می‌ماند و یاد ایشان و مهربانی‌هایشان همواره در دل‌هایمان تا ابد جاویدان است. برای ایشان طلب آمرزش داریم و به روان پاک ایشان درود می‌فرستیم.

به مناسبت اولین سالگرد پدر عزیزمان، بنا به وصیت خیرخواهانه آن مرحوم، هزینه مراسم صرف امور خیریه گردید.

سفارش اعلامیه ترحیم در مجموعه چاپ دیجیتال رسا

اعلامیه‌های ترحیم از سال‌های خیلی دور رایج هستند و افراد از آن‌ها برای اطلاع رسانی فوت عزیز از دست رفته و همینطور آدرس و زمان برگزاری مراسم خاکسپاری و مجلس عزاداری استفاده می‌کنند. در این نوع آگهی، باید از متن اعلامیه ترحیم مناسبی استفاده گردد که متناسب با متوفی باشد.

در صورتی که قصد ثبت سفارش چاپ اعلامیه را دارید، می‌توانید از مجموعه چاپ دیجیتال رسا در غرب تهران و یا مناطق دیگر، خدمات دریافت کنید. در این مجموعه طرح‌ها و نمونه متن اعلامیه ترحیم به صورت آماده وجود دارد. به همین دلیل خانواده‌های داغدار می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای از میان این طرح‌های آماده انتخاب کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلامیه‌های فوت را دریافت کنند.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری به مجموعه را ندارید، می‌توانید طرح خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان قرار دهید. اعلامیه‌ها در مدت زمان کوتاهی چاپ می‌شوند و برای شما ارسال می‌گردند.

در صورتی که در زمینه چاپ اعلامیه ترحیم هر گونه سوالی دارید و مایل هستید خود متن اعلامیه ترحیم را انتخاب کنید، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید. شما عزیزان می‌توانید همراه با اعلامیه ترحیم، اقدام به سفارش چاپ استند ترحیم و سفارش چاپ بنر ترحیم نیز نمایید.

سوالات متداول

  • اعلامیه ترحیم در چه ابعادی چاپ می‌شود؟

رایج‌ترین سایز چاپ اعلامیه ترحیم، برابر با A4 و A3 است. معمولا از ابعاد بزرگ‌تر برای نصب بر روی دیوار و از ابعاد کوچکتر برای نصب بر روی پشت خودرو، نصب در درب منزل متوفی و … استفاده می‌شود.

  • متن اعلامیه ترحیم بر روی چه نوع کاغذی درج می‌شود؟

متن اعلامیه ترحیم بر روی کاغذ گلاسه و یا کاغذ تحریر و به انتخاب مشتری قابل چاپ است.

  • آیا امکان چاپ متن اعلامیه ترحیم به صورت رنگی نیز وجود دارد؟

اعلامیه‌ها از نظر رنگ در دو رنگ سیاه و سفید و رنگی قابل چاپ هستند. در صورتی که مایل هستید متن اعلامیه شما به صورت رنگی چاپ شود، می‌توانید با کارشناسان چاپ دیجیتال رسا مشورت کنید. معمولا اعلامیه‌های ترحیم دارای پس زمینه مشکی هستند و در برخی نمونه‌ها نیز پس زمینه سفید اما قاب آن به رنگ مشکی است. از مزیت‌ اعلامیه‌های ترحیم رنگی این است که با انتخاب رنگ بندی مناسب، دید بهتری را دارند.

  • شعر و متن مناسب اعلامیه مراسم ترحیم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بسیار مهم است شعر و متن اعلامیه ترحیم به درستی انتخاب گردد. در صورتی که انتخاب شعر و متن مناسب در شرایط از دست دادن یک عزیز برای افراد سخت باشد، می‌توانند از شعرهای درج شده در اعلامیه‌ها و با طرح‌های آماده استفاده نمایند. متن اعلامیه باید به گونه‌ای انتخاب شود که تمامی جزئیات موثر را به مهمانان اعلام نماید.

شما می توانید کلیه خدمات چاپ و پس از چاپ خود را از تیراژ 1 عدد به بالا به ما سفارش دهید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد خدمات ما نیاز دارید و یا اگر نیاز به استعلام قیمت خدمات چاپ اختصاصی دارید، می توانید برای مشاوره رایگان از اطلاعات ما در صفحه تماس با ما استفاده نمایید. همچنین برای مشاهده قیمت محصولات ما می توانید از لیست قیمت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *