مشاوره رایگان: 09126706588

آموزش کامل ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

آموزش کامل ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

پس از مرگ یک عزیز، بازماندگان با مشکلات عاطفی بسیاری مواجه هستند. به طوری که ضمن اینکه از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند، از سویی دیگر زمان برای برنامه ریزی و اطلاع رسانی جهت شرکت در مراسمات خاکسپاری و یادبود نیز محدود است. از اولین اقداماتی که بازماندگان باید انجام دهند، طراحی اعلامیه ترحیم است. با وجود محدودیت در زمانبندی، یکی از راهکارهای کاربردی، ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی می‌باشد. به طوری که افراد با استفاده از گوشی می‌توانند یک اعلامیه مناسب را طراحی کنند و از آن ضمن استفاده برای چاپ، جهت انتشار در شبکه‌های مجازی نیز استفاده نمایند. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا با جزئیات بیشتری از ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی آشنا شویم.

راهنمای کامل ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

راهنمای کامل ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

ساخت اعلامیه ترحیم با استفاده از گوشی، با چند روش ساده امکان پذیر است. افراد می‌توانند برای طراحی و ساخت اعلامیه ترحیم از نرم افزارهای مخصوصی که برای ویرایش عکس و ویدئو کاربرد دارند، استفاده کنند. ضمن اینکه امکان طراحی اعلامیه‌های ترحیم از طریق وبسایت‌های آنلاین در این زمینه نیز وجود دارد.

در ادامه این مقاله از وبسایت چاپ دیجیتال رسا قصد داریم آموزش کامل ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی را برای شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید اعلامیه ترحیم عزیز از دست رفته خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی به وسیله نرم افزار

برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی، نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که برخی از آن‌ها رایگان هستند و برخی دیگر به صورت پولی منتشر شده‌اند. با تمامی این نرم افزارها می‌توان آگهی ترحیم را به صورت حرفه‌ای طراحی کرد. امکان تهیه نرم افزارهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از طریق گوگل پلی وجود دارد. در نظر داشته باشید که اغلب نرم افزارهای طراحی آگهی ترحیم، برای استفاده در گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید طراحی شده‌اند.

اولین نرم افزاری که قصد داریم آن را معرفی کنیم، نرم افزار اگهی ترحیم است. شما می‌توانید از این نرم افزار برای ساخت یک اعلامیه ترحیم کاربردی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که تمامی طرح‌های مرتبط با اعلامیه‌های ترحیمی که در این نرم افزار وجود دارند، طرح‌های از قبل ساخته شده می‌باشند و شما صرفا می‌توانید متن و تصاویر آن‌ها را تغییر دهید.

برای استفاده از نرم افزار آگهی ترحیم که یک اپلیکیشن مناسب برای گوشی‌های اندرویدی است، کافی است که وارد این برنامه شوید و سپس به قسمت طراحی آگهی ترحیم بروید. حال باید اطلاعات خواسته شده شامل نام و نام خانوادگی، زمان، مکان و عکس مورد نظر را ویرایش نمایید. در نهایت نیز باید متن و تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و کار طراحی آگهی ترحیم را به پایان برسانید.

در نظر داشته باشید در این نرم افزار، چندین اعلامیه ترحیم از قبل آماده شده وجود دارد؛ در صورتی که عجله دارید و زمان زیادی برای طراحی آگهی ترحیم در اختیار ندارید، این طرح‌های آماده کمک کننده خواهند بود.

مزایای نرم افزار آگهی ترحیم

نرم افزار آگهی ترحیم دارای مزیت‌های بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آگهی ترحیمی با کیفیت بسیار بالا را طراحی کنید.
  • امکان ویرایش تمامی موارد در اعلامیه ترحیم از طریق این نرم افزار وجود دارد.
  • نرم افزار آگهی ترحیم دارای طرح های آماده بسیاری نیز می‌باشد که می‌توانید از میان آن‌ها برای طراحی اعلامیه ترحیم مدنظر خود انتخاب کنید.
  • اعلامیه‌های ترحیمی که با استفاده از این نرم افزار طراحی و ساخته می‌شوند، قابل استفاده در شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، روبیکا و دیگر پیام رسان‌ها هستند.
  • در این نرم افزار می‌توان بر روی عکس متوفی نیز افکتی را قرار دارد.

معایب نرم افزار آگهی ترحیم

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی، ضمن اینکه دارای مزیت‌های بسیار زیادی است، در عین حال دارای برخی معایب نیز می‌باشد. در ابتدا ورود به برنامه و استفاده از برخی طرح‌های آماده با استفاده از این نرم افزارها به صورت رایگان است؛ به همین دلیل اغلب فکر می‌کنند این نرم افزارها برای ساخت اعلامیه ترحیم رایگان مناسب هستند. اما پس از کار کردن با نرم افزار متوجه می‌شوید که برخی از بخش‌ها پولی هستند. به طوری که برای استفاده از تمامی بخش‌های نرم افزار باید هزینه‌ای را به صورت آنلاین در درون نرم افزار پرداخت کنید.

از سویی دیگر در این نرم افزارها طرح‌های اعلامیه ترحیم نیز محدود هستند و به طور معمول طرح‌های کمی در آن‌ها در اختیار افراد قرار می‌گیرد که این محدودیت سبب می‌شود نتوانید طرحی که مد نظر دارید را به صورت کامل اجرا کنید.

همینطور نرم افزار آگهی ترحیم برای استفاده در گوشی‌های اندروید طراحی شده است و کسانی که دارای گوشی آیفون هستند و سیستم عامل گوشی آن‌ها IOS است، نمی‌توانند از این نرم افزار در گوشی خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این نرم افزارها که برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی کاربرد دارند، بیشتر جبنه سرگرمی دارند و نباید انتظار یک طراحی حرفه‌ای و قابل قبول را از آن‌ها داشته باشید.

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی در وب سایت

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی در وب سایت

ضمن اینکه با استفاده از نرم افزارها امکان ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی وجود دارد، شما می‌توانید از وبسایت‌های مختلفی نیز برای طراحی آگهی ترحیم استفاده کنید. اغلب این وبسایت‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌کنند که بتوانید به صورت آنلاین در این سایت‌ها، اعلامیه ترحیم آنلاین را آماده کنید. به طوری که اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و سپس فایلی که دربردارنده طراحی اعلامیه است را دریافت کنید.

نحوه ساخت اعلامیه ترحیم در وب سایت

برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی، کافی است به سایت‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، مراجعه کنید.معمولا در وبسایت‌هایی که امکان طراحی آنلاین اعلامیه ترحیم در آن‌ها وجود دارد، می‌توانید یکی از طرح‌های آماده که در آن بارگذاری شده‌اند را انتخاب کنید و سپس اطلاعات متوفی شامل نام، عنوان، توضیحات مراسم، عکس و یا شعر و متنی که در نظر دارید را وارد نمایید. پس از وارد کردن و ثبت این اطلاعات، لینک دریافت فایل اعلامیه ترحیم در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید قابل چاپی را از طریق سایت مورد نظر دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید که شما از طریق صفحه ویرایش در وبسایت آگهی و اعلامیه ترحیم نیز می‌توانید برخی قسمت‌های موجود در اعلامیه خود را ویرایش کنید. همینطور شما می‌توانید به تناسب سلیقه خود، حتی فونت و یا سایز متن و شعری که در اعلامیه ترحیم چاپ می‌شود را نیز ویرایش نمایید.

مزایای ساخت اعلامیه ترحیم در وب سایت

از طریق وبسایت‌های آنلاین برای طراحی اعلامیه ترحیم، شما می‌توانید اقدام به طراحی و ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی نمایید. معمولا در این وبسایت‌ها می‌توانید به طرح‌های بسیار متنوعی دسترسی داشته باشید و اعلامیه‌های مختلف و مناسب برای ترحیم پدر، اعلامیه ترحیم مادر، اگهی ترحیم جوان ناکام و … را طراحی نمایید.

از سویی دیگر از دیگر مزیت طراحی و ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی از طریق نرم افزارهای آنلاین، این است که شما می‌توانید تمامی قسمت‌ها را در اعلامیه فوت ویرایش نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فایل آن را دریافت کنید.

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی با نرم افزار Inshot

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی با نرم افزار Inshot

یکی از نرم افزارهایی که امکان استفاده از آن در گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و Ios وجود دارد، نرم افزار اینشات (Inshot) می‌باشد. بنابراین اگر قصد ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی ایفون را دارید، نرم افزار اینشات برای شما کاربردی و مناسب است.

برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی و با هر سیستم عاملی، کافی است ابتدا نرم افزار Inshot را از طریق گوگل پلی و یا بازار دریافت کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، می‌توانید از آن برای ساخت یک اعلامیه ترحیم کاربردی و حرفه‌ای استفاده نمایید.

برای این منظور باید ابتدا طراحی مد نظر خود را در این نرم افزار انتخاب کنید و سپس آن را مطابق با سلیقه خود ویرایش نمایید. فایل اعلامیه ترحیم چاپ شده پس از اتمام طراحی و ساخت با استفاده از این برنامه ساخت اعلامیه ترحیم حرفه ای قابل دریافت است که می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

استفاده از طرح‌های آماده در مجموعه چاپ دیجیتال رسا

مجموعه چاپ دیجیتال رسا دارای سال‌ها تجربه در زمینه چاپ اعلامیه ترحیم است. زمانی که افراد عزیزی را از دست می‌دهند، زمان کافی و تمرکز بالایی ندارند که برای اعلامیه ترحیم ایده بدهند. از سویی دیگر ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی خیلی کاربردی نیست و ضمن اینکه با نتایج خیلی حرفه‌ای همراه نمی‌باشد، می تواند وقت‌گیر نیز باشد.

به همین دلیل ما در مجموعه چاپ دیجیتال رسا، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که افراد صدها طرح آماده از اعلامیه‌های ترحیم را که پیش‌تر توسط نیروی متخصص طراحی شده‌اند، مشاهده کنند و سپس از میان آن‌ها طرحی که مدنظر دارند را انتخاب کنند و اطلاعات متوفی را در آن درج نمایند.

پس از اینکه کار طراحی و وارد کردن مشخصات و عکس متوفی در طراحی آگهی ترحیم به پایان برسد، ضمن اینکه اعلامیه ترحیم در تعداد درخواستی و ابعاد مد نظر شما چاپ می‌شود، می‌توانید فایل آن را نیز برای انتشار در صفحات مجازی دریافت کنید.

ما به منظور راحتی شما عزیزان، شرایط ثبت سفارش اعلامیه ترحیم به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده‌ایم. به طوری که اگر امکان مراجعه حضوری به مجموعه چاپ دیجیتال رسا در غرب تهران را ندارید، می‌توانید به صورت آنلاین با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و مشخصات اعلامیه مد نظر خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید و در نهایت اعلامیه‌های آماده شده را در درب منزل خود دریافت کنید.

در صورتی که قصد چاپ اعلامیه ترحیم، چاپ بنر ترحیم، چاپ استند ترحیم و … را دارید، برای ثبت سفارش یا به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان چاپ رسا در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  • ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی از طریق کدام نرم افزارها امکان پذیر است؟

می‌توانید از نرم افزارهای آگهی ترحیم و یا اینشات استفاده کنید.

  • آیا می‌توان از نرم افزار اینشات برای طراحی و ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی آیفون استفاده کرد؟

بله، ساخت آگهی ترحیم با گوشی ایفون با استفاده از نرم افزار اینشات امکان پذیر است.

  • آیا امکان ساخت آگهی ترحیم از طریق سایت‌های آنلاین نیز وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای طراحی آگهی ترحیم از سایت‌های آنلاین برای این منظور نیز استفاده کنید.

  • چگونه می‌توان برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی، به طرح‌ های آماده دسترسی داشت؟

برخی از نرم افزارها دارای طرح‌های آماده نیز هستند که کافی است برای تکمیل آن‌ها اطلاعات متوفی را وارد کنید. این گزینه برای شرایطی که زمان کافی ندارید و مایل هستید سریعا یک آگهی ترحیم طراحی کنید، بسیار کاربردی است.

  • آیا امکان انتخاب طرح‌های آماده در مجموعه چاپ دیجیتال رسا وجود دارد؟

بله، مجموعه چاپ دیجیتال رسا دارای چندین طرح آماده است که به صورت افقی و عمودی طراحی شده‎‌اند. این طرح ها برای اعلامیه ترحیم پدر، اعلامیه ترحیم مادر و … مناسب هستند و می‌توانید به تناسب جایگاه عزیز از دست رفته و به سلیقه خود از میان این طرح‌های آماده انتخاب کنید و اعلامیه ترحیم خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

  • هزینه طراحی و ساخت اعلامیه ترحیم چقدر است؟

در صورتی که از میان طرح‌های آماده مجموعه چاپ دیجیتال رسا برای چاپ آگهی ترحیم استفاده نکنید، هزینه طراحی به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. طراحان مجموعه چاپ دیجیتال رسا همگی باتجربه و باسابقه هستند و به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان طرح مد نظر خود را چاپ نمایید.

شما می توانید کلیه خدمات چاپ و پس از چاپ خود را از تیراژ 1 عدد به بالا به ما سفارش دهید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد خدمات ما نیاز دارید و یا اگر نیاز به استعلام قیمت خدمات چاپ اختصاصی دارید، می توانید برای مشاوره رایگان از اطلاعات ما در صفحه تماس با ما استفاده نمایید. همچنین برای مشاهده قیمت محصولات ما می توانید از لیست قیمت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *